Marzenia

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marzenia

Twijfel en je hebt nu je beslissing nodig...


2 plaatsers

    Heather

    Heather
    Heather


    Aantal berichten : 6
    Registratiedatum : 04-04-11

    Heather      Empty Heather

    Bericht  Heather za apr 09, 2011 11:34 am

    Naam: Heather Johnsen
    Bijnaam: Heith, heideroosje < iets wat ze haat
    Leeftijd: 18
    Verjaardag: 16-3
    Afkomstig van: Geboren in Roemenië, ze woonde in de hoofdstad/
    Geslacht: v
    Geloof: nope
    Tradities: heeft ze niet
    Kracht: water, of beter gezegd ijs. En dan niet dat ze kan rondsmijten met ijspegels, maar ze kan een stemming beïnvloeden in ijzigheid, of een tegenstander voor korte tijd ijzig laten bevriezen. (natuurlijk pas als ze helemaal klaar is met leren.). Het is op een subtiele manier die je niet echt zou opvallen tijdens een gevecht, maar juist bij andere dingen. De ijzige blik in haar ogen die je angst aan kan jagen enz.

    Karakter

    Innerlijk: Heather is een niet al te aardig persoontje, wel hoe ze tegen andere doet. Maar onder het masker van een vriendelijk glimlachje zit een persoon die alles en iedereen veracht. Hoe aardig ze ook doet, in haar gedachte rolt ze met haar ogen en moet ze zich inhouden om niet gewoon op een onbeleefde manier weg te lopen. Meestal is ze redelijk gesloten en echt contact met andere zoekt ze ook niet. Soms kunnen haar reacties bot en sarcastisch zijn, het komt maar zelden voor dat er echt iets warms uit haar ogen straalt en ze echt lol beleeft. Ze is ook wel pessimistisch te noemen. Zich als het ware onderwerpen aan een hogere macht zal ze nooit doen, in dat opzicht is ze redelijk rebellerig.
    Zwaktes: Mensen die oprecht vrolijk zijn.
    Goede punten: Een situatie beoordelen, ze is sowieso al kalm van zichzelf. Je zult haar niet snel in paniek zien.
    Hobby's: Fotograveren, iets wat ze op zal moeten geven in maïzena
    Relaties: Heather en een relatie, laat me niet lachen ^^

    Uiterlijk

    Bouw van het lichaam: Heather is slank, heeft een gemiddelde lengte voor een Europese. Ong 1:75
    Het gezicht: Ze heeft een mooi gezicht, haar neus is niet te groot, ze heeft ietwat kleine lippen die altijd lichtjes opgemaakt zijn met een simpele lippenbalsem. Ze heeft heldere groene ogen die wereld inkijken, vaak zijn ze opgemaakt met eyelier. Haar donkere haren zijn typisch Oost-europees, net als haar bleke huid.
    Kledingsstijl: Het eerste wat ze deed toen ze de kleding zag en te horen kreeg dat ze ze moest dragen was het letterlijk wegsmijten, nooit zou ze zich zo kleden. Ze houd het bij een spijkerbroek en een t-shirt.
    Typische kenmerken: haar haren die altijd wel goed lijken te zitten.

    Verleden, familie

    Familie: Haar ouders zijn dood, ze heeft een tijd bij haar tante en oom gewoond. Deze zijn omgekomen bij een auto-ongeluk
    Verleden: Van haar echte jeugd kan ze zich niks meer herinneren, ze weet pas iets van rond haar 5de jaar. Op het moment dat ze bij haar om en tante kwam, op haar 15de overleden deze. Toen is ze naar vrienden gegaan van hun. Maar aangezien Roemenië niet een echt rijk land te noemen is waren ze haar liever kwijt dan rijk, toen ze 18 was was ze dan ook zo snel mogelijk weggegaan.
    Plaatjes: ava
    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Heather      Empty Re: Heather

    Bericht  Diana za apr 09, 2011 11:55 am

    Een dingetje, Marzenia is geen rijst (Maïzena xp), maar voor de rest: Goedgekeurd.
    Heather
    Heather


    Aantal berichten : 6
    Registratiedatum : 04-04-11

    Heather      Empty Re: Heather

    Bericht  Heather za apr 09, 2011 12:02 pm

    xD oeps foutje, btw het is van gemodificeerd maïs niet van rijst xd (yeey ik heb wel opgelet bij bio)
    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Heather      Empty Re: Heather

    Bericht  Diana za apr 09, 2011 12:08 pm

    Ik heb nu pas door dat ik jouw bericht veranderd had en er geen zelf had geplaatst. Embarassed Ik ben geen goeie admin.XD Naja, ik ga mezelf nu afvragen waarom Marzenia minder populair is bij rpg'ertjes. bounce
    Heather
    Heather


    Aantal berichten : 6
    Registratiedatum : 04-04-11

    Heather      Empty Re: Heather

    Bericht  Heather za apr 09, 2011 12:11 pm

    huh, heb je helemaal niet gedaan hoor?
    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Heather      Empty Re: Heather

    Bericht  Diana za apr 09, 2011 12:13 pm

    Heather schreef:huh, heb je helemaal niet gedaan hoor?
    Ik heb het gauw weggevaagd. Embarassed

    Gesponsorde inhoud


    Heather      Empty Re: Heather

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 16, 2024 10:47 pm