Marzenia

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marzenia

Twijfel en je hebt nu je beslissing nodig...


2 plaatsers

    Lena Adams

    Lena
    Lena


    Aantal berichten : 9
    Registratiedatum : 09-04-11

    Lena Adams Empty Lena Adams

    Bericht  Lena di apr 12, 2011 2:03 pm

    Basis

    Naam: Lena Adams
    Bijnaam: Leen, Lena
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 1 augustus
    Afkomstig van: VS, New York
    Geslacht: V
    Geloof: Ze gelooft dat er misschien wel meer is, maar wil zich er eigenlijk niet in verdiepen.
    Tradities: -
    Kracht: Lucht, ze kan heel logisch nadenken, koelbloedig reageren en gedachten lezen (dankje Margaux ^^).

    Karakter

    Innerlijk: Lena is behulpzaam en geduldig. Toch is ze ook heel erg stil, maar dat is niet omdat ze verlegen is. Ze vertrouwd mensen gewoon helemaal niet snel en gaat ook geen diepe gesprekken voeren met iemand die ze nog helemaal niet kent. Ze is duidelijk in wat ze wel en niet wil en als je haar toch probeert over te halen zou ze best fel terug kunnen reageren. Toch blijft ze in de meeste situaties heel kalm, zo kalm dat het bijna eng wordt. Ze lijkt zo lief en onschuldig, maar ze valt je aan als het erop aankomt en deinst niet terug voor gevaren.
    Zwaktes: klimmen, dansen en zichzelf beheersen als ze boos is.
    Goede punten: mensen inschatten, rennen.
    Hobby's: lezen, uren voor zich uit staren en nadenken(klinkt best loner xD)
    Relaties: Lena is hetero, maar wordt echt bijna nooit verliefd. Dat komt omdat ze mensen niet snel vertrouwd en omdat niemand echt bij haar lijkt te passen.

    Uiterlijk

    Bouw van het lichaam: Lena is ongeveer 1.70 m en heel erg slank, net niet mager.
    Het gezicht: Ze heeft zwart haar, lange wimpers en lichtblauwe ogen.
    Kledingsstijl: Eerst droeg ze altijd een spijkerbroek en gewoon een shirt, maar paste zich direct aan aan haar omgeving.
    Typische kenmerken: Haar lichtblauwe ogen vallen nogal op doordt ze zwart haar heeft.

    Verleden, familie

    Familie: allebei haar ouders nog. Geen broertjes of zusjes. Ze heeft geen echte band met haar ouders.
    Verleden: Haar ouders hebben nooit goed tot haar door kunnen dringen en hebbn wel eens gedacht dat ze bindingsangst had, maar dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn.
    Plaatjes: Zie avatar (:


    Laatst aangepast door Lena op wo apr 13, 2011 7:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Lena Adams Empty Re: Lena Adams

    Bericht  Diana wo apr 13, 2011 4:00 am

    Oké wàt is je kracht? Je hebt je element wel, maar je "kracht" op zich niet xp Nu ga ik heel dom zijn en gedachten lezen voorstellen. Razz
    Lena
    Lena


    Aantal berichten : 9
    Registratiedatum : 09-04-11

    Lena Adams Empty Re: Lena Adams

    Bericht  Lena wo apr 13, 2011 7:07 am

    Oh haha, dan heb ik dat verkeerd begrepen xD Maar is geen dom voorstel eigenlijk (:
    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Lena Adams Empty Re: Lena Adams

    Bericht  Diana wo apr 13, 2011 8:20 am

    Lena schreef:Oh haha, dan heb ik dat verkeerd begrepen xD Maar is geen dom voorstel eigenlijk (:

    Yay. XD Goedgekeurd. En graag gedaan [ANNE?]
    Lena
    Lena


    Aantal berichten : 9
    Registratiedatum : 09-04-11

    Lena Adams Empty Re: Lena Adams

    Bericht  Lena wo apr 13, 2011 8:29 am

    Diana schreef:
    Lena schreef:Oh haha, dan heb ik dat verkeerd begrepen xD Maar is geen dom voorstel eigenlijk (:

    Yay. XD Goedgekeurd. En graag gedaan [ANNE?]

    Yeaahh in 1 keer me naam goed xD
    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Lena Adams Empty Re: Lena Adams

    Bericht  Diana do apr 14, 2011 1:18 pm

    Lena schreef:
    Diana schreef:
    Lena schreef:Oh haha, dan heb ik dat verkeerd begrepen xD Maar is geen dom voorstel eigenlijk (:

    Yay. XD Goedgekeurd. En graag gedaan [ANNE?]

    Yeaahh in 1 keer me naam goed xD

    HELL YEAHHHHHHH!

    Gesponsorde inhoud


    Lena Adams Empty Re: Lena Adams

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 16, 2024 8:50 pm