Marzenia

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marzenia

Twijfel en je hebt nu je beslissing nodig...


4 plaatsers

    Alec Dario

    Alec
    Alec


    Aantal berichten : 15
    Registratiedatum : 16-04-11

    Alec Dario Empty Alec Dario

    Bericht  Alec za apr 16, 2011 11:26 am

    Basis
    Naam: Alec Leonardo Christopher Dario
    Bijnaam: Alec
    Leeftijd: 19
    Verjaardag: 30 november
    Afkomstig van: Italië – Venetië, maar hij is half Brits vanwege zijn moeder die uit Groot- Brittannië komt.
    Geslacht: Nee, grapje, mannelijk c:
    Geloof: -
    Tradities: Hij heeft een aantal gewoontes of tikken, maar niet echt tradities.
    Kracht: Element is water. Daarnaast is hij ook nog uitermate sterk en kan een zintuig van de tegenstander afsluiten zodat degene niets kan horen, voelen, ruiken of zien, voor een aantal seconden of minuten, ligt aan zijn eigen kracht. Met veel oefening kan hij zelfs misschien alle zintuigen tegelijk afsluiten.

    Karakter
    Innerlijk: Schattig, zorgzaam, hard, bot, eerlijk, sluw, luisterend oor, stil, grappig, droog, sarcastisch, intelligent.

    Alec, een stille jongen, dit maakt dat zijn sluwheid niet zo opvalt. Maar dat is hij zeker wel. Hij blijft meestal expres een beetje op de achtergrond, maar hoort er meestal wel bij. Het kan ook niet anders, mensen vinden het meestal wel prettig om bij hem te zijn. Vooral om zijn luisterend oor, hij kan goed naar mensen luisteren. Dit betekend niet dat hij altijd even te vertrouwen is. Als het goed voor hem uitkomt, dan zou hij jou geheimen best eens door kunnen vertellen. Hij is eerlijk wat zijn mening betreft, iets minder eerlijk als het om zichzelf gaat. Hij is best goed in liegen, maar meestal eerlijk. Hij is ook intelligent, doet niet vaak iets zonder na te denken. Hij kan heel schattig en flirterig doen, dan is hij ook lacherig en hij heeft ook een erg goed gevoel voor humor. Hij kan soms wat droog of sarcastisch zijn, als hij niet in een goede bui is dan kan dat ook nog hard en bot overkomen. Hij kan ook redelijk bot reageren als hij zich aan iemand irriteert, of als hij gewoon geen zin in iemand heeft. Soms is zijn mening hard, maar hij heeft dan het excuus van “ik ben eerlijk.” Niet iedereen is daar altijd blij mee. Verder is hij zorgzaam en kan ook best lief zijn.

    Zwaktes: Alec kan er niet tegen als hij machteloos is over iets, kan ook niet zo heel goed tegen zijn verlies. Hij is niet erg lenig.
    Goede punten: Alec is erg sterk, kan gemakkelijk dingen optillen, dingen ver gooien, ect. Daarnaast kan hij ook nog een redelijk snel zijn. Hij heeft ook een redelijk goede stem en heeft jarenlang les gehad in gitaar spelen.
    Hobby's: Skaten, [kracht]trainen, voetballen, varen, gitaar spelen, zingen.
    Relaties: Alec is 100% hetero. Hij vindt een flirt of ONS prima. Maar hij gelooft ook in echte relaties, hoewel hij niet weet of dat iets voor hem is. Maar hij zou wel graag een echte liefde willen hebben.

    Uiterlijk
    Bouw van het lichaam: Alec is slank voor een jongen, maar niet slungelig. Hij is gespierd, heeft een wasbordje.
    Het gezicht: Alec heeft een lichte huid, lichte gelaatstrekken. Zijn ogen zijn lichtblauw wat mooi kleurt bij zijn lichtbruine haren. Hij heeft een meestal warrig kapsel en ook nogal de gewoonte om er een hand doorheen te halen. Hij is best ijdel.
    Kledingsstijl: Hij heeft die kleding gekregen, maar het iets stoerder gemaakt. De mouwen een stuk afgescheurd. De broek heeft hij een stuk lager zitten dan het zou moeten.
    Typische kenmerken: Hij heeft een tatoeage op zijn arm met de tekst; “The heart never lies.” Dit zijn woorden van zijn overleden moeder. Verder een piercing in zijn tong.

    Verleden
    Familie: Hij heeft geen moeder meer, wel een vader en een zusje, maar daar heeft hij geen goed contact meer mee.
    Verleden: Alec leefde een redelijk rustig leventje, totdat zijn moeder op zijn vijftiende overleed. Hij had een erg goede band met haar en was er redelijk kapot van. Maar hij kwam eroverheen. Op zijn zeventiende ging hij studeren en op kamers, omdat hij het niet meer zo goed kon vinden met zijn vader en de nieuwe vriendin van zijn vader. Hij had heel vaak ruzie met haar. Met zijn zusje had hij wel een goede band, maar die is bij zijn vader gebleven natuurlijk.
    Plaatjes:

    Spoiler:


    Laatst aangepast door Alec op za apr 16, 2011 11:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Alec Dario Empty Re: Alec Dario

    Bericht  Diana za apr 16, 2011 11:28 am

    De avatar nog, maar tot nu toe is 'ie goedgekeurd! Smile
    Romy.
    Romy.


    Aantal berichten : 47
    Registratiedatum : 05-04-11

    Alec Dario Empty Re: Alec Dario

    Bericht  Romy. za apr 16, 2011 11:32 am

    Eh.. Er staat vrouwelijk.xD
    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Alec Dario Empty Re: Alec Dario

    Bericht  Diana za apr 16, 2011 11:33 am

    Romy. schreef:Eh.. Er staat vrouwelijk.xD
    Daar lees ik altijd over.XD
    Anthony
    Anthony


    Aantal berichten : 202
    Registratiedatum : 14-04-11

    Alec Dario Empty Re: Alec Dario

    Bericht  Anthony za apr 16, 2011 11:37 am

    Haha ik lach me hier dood omdat er vrouwelijk staat, niet beledigend bedoelt Embarassed xD
    Alec
    Alec


    Aantal berichten : 15
    Registratiedatum : 16-04-11

    Alec Dario Empty Re: Alec Dario

    Bericht  Alec za apr 16, 2011 11:39 am

    Romy. schreef:Eh.. Er staat vrouwelijk.xD


    HAHAHAHA, omg, ik was half met een ander invullijstje bezig.
    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Alec Dario Empty Re: Alec Dario

    Bericht  Diana za apr 16, 2011 11:41 am

    Alec schreef:
    Romy. schreef:Eh.. Er staat vrouwelijk.xD


    HAHAHAHA, omg, ik was half met een ander invullijstje bezig.

    Laat me raden...Lost?
    Alec
    Alec


    Aantal berichten : 15
    Registratiedatum : 16-04-11

    Alec Dario Empty Re: Alec Dario

    Bericht  Alec za apr 16, 2011 11:43 am

    Diana schreef:
    Alec schreef:
    Romy. schreef:Eh.. Er staat vrouwelijk.xD


    HAHAHAHA, omg, ik was half met een ander invullijstje bezig.

    Laat me raden...Lost?

    Nee, daar moet ik nog even lezen en alles.
    Anthony
    Anthony


    Aantal berichten : 202
    Registratiedatum : 14-04-11

    Alec Dario Empty Re: Alec Dario

    Bericht  Anthony za apr 16, 2011 11:44 am

    Over Lost gesproken... Ik ben op Marzenia actiever dan op me eigen site Embarassed Dat is best wel slecht xD Hmm... Ga daar even verandering in brengen, maar blijf even veel hier hoor (:
    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Alec Dario Empty Re: Alec Dario

    Bericht  Diana za apr 16, 2011 11:49 am

    Anthony schreef:Over Lost gesproken... Ik ben op Marzenia actiever dan op me eigen site Embarassed Dat is best wel slecht xD Hmm... Ga daar even verandering in brengen, maar blijf even veel hier hoor (:

    AHAHAHAHAHAHA Slechte Anne, slechte Anne. XD @Marzenia is volgens mij meer lezen.XD

    Gesponsorde inhoud


    Alec Dario Empty Re: Alec Dario

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 12:01 am