Marzenia

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marzenia

Twijfel en je hebt nu je beslissing nodig...


    Avandeiïen

    Diana
    Diana
    Admin


    Aantal berichten : 133
    Registratiedatum : 02-04-11

    Avandeiïen Empty Avandeiïen

    Bericht  Diana za apr 02, 2011 12:22 pm

    Het volk zelf gelooft sterk in Avandei en voor het minste of geringste trekken ze naar de tempel of zingen ze de Heilige zinnen: Avandei, geloof dat ik het halen zal, geloof dat ik het kan, geloof dat mijn einde gehaald zal zijn, geloof dat mijn doel me naar het Eeuwige geluk zal brengen. Niemand weet nog wat ze betekenen, maar iedereen kent ze. Het is geen smeekbede, maar een gebed aan Avandei, of ze zal geloven dat het hen zal lukken, dat als hun doel gehaald is ze gelukkiger zullen worden.

    Avandeiïn focussen hard op je talenten en wat je goed kan. Als je goed kan mikken, zullen ze proberen je onverslaanbaar te maken met pijl en boog. Elegantie is ook een pluspunt en daar word dan ook vanaf kinds op geoefend. Zo lijkt het dat elk kind in iéts goed is, onverslaanbaar. Geen enkel kind heeft hetzelfde talent, vinden ze. Ze hebben elk hun eigen stijl. Als je dit hoort, lijkt het alsof de Avandeiïn een prachtig en goed volk is, maar niets is minder waar. Ook de Avandeiïn hebben een duistere kant: Wie weigert mee te doen met hun manier van leven, wordt genadeloos afgestraft. Wat dacht je van enkele reis vulkaan? De Avandeiïn zijn koelbloedige mensen en denken eerst voordat ze doen, zo zijn alleszins hun leiders, wie dat niet respecteerd, staat buiten hun gemeenschap.

      Het is nu zo mei 19, 2024 5:56 am